Perşembe, Ocak 27, 2011

yeni ciciler..

Ben bebek arabasini Stokke marka aldim. Ebay'den unwanted gift dedikleri, hic acilmamis ambalajda, istenmeyen hediye olarak, oldukca makul bi fiyata satin aldim -millet ne sansli bu arada, stokke bebek arabalari hediye geliyor da, satiyor tovbe tovbeee :)) - Bilen bilir bu arabanin herbiseyi cok pahalidir. Cantasindan tutun da bardak koyma aparati bile dunyanin parasi. Ben bebek arabasi icin footmuf (bebegi ruzgardan koruyucu pofidik bisey iste) almak istiyordum. Bebisim icinde sicak sicak yatsin diye. Burdan orijinalini gorebilirsiniz. Ama fiyatinin £90 civari oldugunu duyunca tesekkur ettik ve ciktik. Eve donerken aynen bizim simdi diktigimiz gibi bi foot muff  gorduk. Daha renkli ve imitasyon kurklu kumastan dikilmis.  Biz de annemle karar verdik buna benzer bi kumas alip orijinal modelden dikelim dedik. Annem kumasi aldi ve dikti. Cok da guzel oldu. Resimler asagida..

1- Yukardan fermuar ile baslik gibi giydirebilicez.

2-Yandaki fermuar ile bebgi icine yerlestirmek daha kolay olucak..

3-Fermuar detayi

4-Ayak oyuntusu yapmak zorundaydik cunku Stokke'larda govdeden yukari dogru bir direk var.

5-Bu da baslik. Tam olarak baslik gibi durmuycak hafif kapaticak sekilde fermuarla kapatabiliyorsunuz.


Hiç yorum yok: