Perşembe, Ocak 27, 2011

Bebek urunleri

Ben bebegim icin alisveris listemi tamamladim. Herseyi genelde cok uygun fiyatla aldim ve hepsi takip edip de uzun uzun arastirdigim ve istedigim seylerdi. O yuzden gercekten cok sansliyim. Simdi bunlardan bi tanesi olan bebek arabamin cantasini resimledim. Benim arabamin tutacagi biraz farkli oldugu icin her cantayi kullanamam. Kendi orijinal Stokke araba cantasi da cok pahali. Ben de cok hosuma giden bu okiedog cantayi aldim. Ben genelde alisverislerimin cogunu amazon.co.uk ya da ebay.co.uk'den yapiyorum. Ozellikle christmass oncesi indirimlerinden yararlandim ve normal fiyatlarindan %50 daha ucuza aldim. Gercekten de cok sansliyim. Diger aldiklarimi da yarin resimleyip koyucam.
Alt degistirme bezi, biberon cantasi ve kirli torba cantasi var..

Amblem detayi gercekten cok hos...


Icinde de bir cok gozu var. Cepleri bol. Ben boyle esyalarimi organizeli bisekilde koyabilecegim cantalari cok severim. Cunku aradigim biseyi bulamazsam cok sinir olurum.

Hiç yorum yok: