Pazartesi, Ocak 31, 2011

Tarif-2 : Tahinli Dilek Kurabiyesi

Bugun verimli bir gunumdeyim sanirim 1 yazi daha yazmaya karar verdim. Icim karisik ve dolu oldugu icin aklima ne gelirse yazayim diyorum. Gunun kapanisini da tatli olarak yapmaya karar verdim. Ve harika bir kurabiye tarifi eklemeye karar verdim. bu kurabiyeyi taa Turkiye'den yapip da getiren sevgili Dilek ablama cok tesekkur ederim. Muhtesem olmus ve tabagi eline alan birkac tane yemeden birakamiyor. Paylasmazsam icim rahat etmezdi.

Malzemeler;
1 su bardagi tahin
1 su bardagi pudra sekeri
1 su bardagi ceviz
1 paket yumusatilmis margarin ya da 1 su bardagi zeytinyagi
3 su bardagi un
vanilya
kabartma tozu

Yukaridaki malzemelerin hepsinin karisimindan olusan hamur 3-4 cm kalinliginda rulo yapilarak, 1-1.5 cm kalinliginda dilimler kesilir. 175 derecede pembelesmeye kadar pisirilir.

Sonra da tabak kapanin elinde kalir :))

Afiyet olsun..

2 yorum:

Öcal-Mutfak-Esra dedi ki...

bayılırım tahinli kurabiye ye ,muhteşem görünüyor,ellerinize sağlık.

Mrsgul dedi ki...

afiyet olsun gercekten ben kurabiye hic yemem ama bu tarif tek kelimeyle mukemmel..denemenizi tavsiye ederim..