Pazar, Ocak 23, 2011

Annem..cakirim..

Annem ben senin gibi becerikli ve mukemmel bi anne olabilirmiyim acaba? Hem calis hayatin boyunca, hem universite bitir, arada 2 tane kiz yetistir ve bi suru hobby edin kendine, hepsini de en iyi sekilde yap. Butun ailenin yukunu cek, herkese manevi destek ver. Ne zaman birinin basi SIKISIP arasalar, hic bir zaman hayir demez kosar yardima. Sen nasil bi varliksin? Icinde nasil bir guc var? Nerden geliyor bu enerji ve bu beceri? Ben senin yasina geldigimde nasil bir anne olucam ve cocuklarim benden nasil soz edicek?
Bugun oturmus hic bisey yapmiyorken bi anda karar verdik. 5 dk icinde giyindik ve bindik jeep'in tepesine. Rotamiz, Tesco. Annemin aklinda yine biseyler var :)) Un alalim, krep yapicam dedi. Eve geldik mis gibi krepler yapildi altin renkli ve incecik...Bi de nutella aldim icine surdum misss gibi yedim. Oglum da bayram yapti orda karnimda fikirdadi durdu icerde :)) Tesekkurler annecim...

Hiç yorum yok: