Pazartesi, Ocak 24, 2011

Annemin becerileri-3

Yeni dogan patikleri..


Doruk Dogan'in bebek sekerleri icin annem yine becerisini konusturdu. Seker diyoruz ama icine seker koymadik, onun yerine mavi tulden kurutulmus lavanta keseleri yaptik. Bu keseleri patiklerin icine yerlestirdik. Excell'den de Hosgeldin Doruk Dogan Gul yazan kucuk etiketler yaptim. Boylelikle sekerlerimiz hazirlanmis oldu. Ben onlari Costco'dan aldigim gondol biciminde beyaz porselenden bi tabagin icine koydum ve daha once hediye gelmis beyaz ustune mavi benekleri olan paket kurdelesi ile sardim. Oldukca seker oldular..Annem ellerine saglik..
Ikinci resimdeki bebek biblosu hediye gelen bi kapi susunun bi parcasi. Arka plandaki mavilik ise bebek cantmizin mavisi. Yakinda bebegim icin aldiklarimi resimleyip ekliycem.
Bu yaziyi yazmisken annemin Doruk Dogan icin diktigi perde ve abajur takimini da eklemek istiyorum. Resimler asagida:
Tulle yaptigimiz kapi susu de kadraja girdi. Bahsedeyim; Tulun ustune denizci figurlu nazar boncuklari taktik ve ambalaj kagidindan yildizlar yaptik. En son da kurdeleler diktim. Cok guzel oldu bence :))




Abajuru utulemedik. Durusu biraz ondan boyle :) cok begendik ve dikilirz dikilmez hemen taktik..

Hiç yorum yok: