Çarşamba, Eylül 28, 2011

Kendi kendine uyumada 3.gunumuz..

Doruk bugun sabah 7:40'da uyandi. Bu sabah Ozkan'in sabahiydi yani Doruk'la O ilgilendi ben uyudum. Babasi sabah kahvaltisini yedirememis. Sadece sut icmis. Ben kalktigimda 9:30 olmustu yani bicirik oglumun sabah uyku vakti gelmisti. Birazcik stres oluyorum tabii cunku hala agliyor. Bu sabah daha az agladi ama agladi sonucta. Yaklasik 1 saat aglama sakinlestirme vesaireden sonra oglusum uyudu.




Ogleden sonra disardaydik. Oglum bayagi yoruldu, biraz eve gec gelince de uyku saatini kacirdik. Ama gec de olsa yine 1 saatlik bir cabalama sonucu uyudu. Tam 2 saat uyudu. Aksama dedesini gormeye gittik. Bu arada oglum bugun yemeklere karsi biraz tepkili yemek yemek istemiyor. Dislerinden sanirim.

Ust dislerin biri de uc vermis. Eline aldigi seyleri direk agzina goturuyordu zaten ama bu sefer acayip bir sekilde yani cilginlar gibi dis kasiyor ve ahahahaha diye bagiriyor. Jel de sursem kasiniyor iste. Canim oglum benim bir ciksaydi su disleri kuzumun, rahatlasaydi.

Ogleden sonra babasiyla yine oyalandilar, ben de evdeki yapmam gereken bazi isleri yaptim.

Ozkanin evde olmasi oldukca ise yariyor. O Doruk'la ilgilenirken ben de isleri cozuyorum.

Baba ogul nasil da mutlu gorunuyorlar degil mi?




Canlarim benim ikinizi de cok seviyorum..

1 yorum:

KIZ ANNESI dedi ki...

MAŞALLAH MAŞALLAH OĞLUMA BENİM