Salı, Eylül 20, 2011

bebek kitaplari..

Doruk'la duzenimiz iyice oturmaya basladigindan kitap okumaya birazcik olsun vakit bulabiliyorum. Vakit bulabiliyorum dediysem soyle uzanip da 1-2 saat okuyamiyorum. O kadar da degil.. :))

Ornegin, tuvalette  yada Dorugu ayagimda sallarken, yemegi karistirirken..vs

Surekli takip ettigim, sevgili, super bilincli anne Bir anne Dogdu'nun okudugu kitaplari da oldukca begendim. Hatta bazilarini okudum da(Tracey Hogg..)

Ben de yeni kitaplara basladim. Aralarda 2 tanesini bitirdim bile.

Tavsiye ettigim kitaplar :

Daha once okudugum The baby whisperer SLEEP Tracy Hogg with Melinda Brau, (Bebeklere fisildayan kadin Tarcy Hogg'dan UYKU kitabi)
The baby whisperer Solves All Your Problems-Tracy Hogg (yine bebeklere fisildayan kadin'dan Bebeklerle ilgili tum sorular)
The No cry Sleep Solution Elizabeth Pantley
Cocuk Egitiminde A'dan Z'ye Pozitif Disiplin -Jane Nelsen, Lynn Lott, Stephen Glenn

Okul Evde Baslar - Dr. Fatih Kalkinc

Cocuk Ruh Sagligi - Prof. Dr. Atalay Yorukoglu



Cocuk Terbiyesinde Dogru Bilinen Yanlislar - Pedagog Adem Gunes

Annelik Sanati - PEdagog Adem Gunes


Ozellikle Annelik Sanati'ni oldukca begendim ve faydali buldum.

Bilgilerinize :))

Hiç yorum yok: