Pazartesi, Eylül 26, 2011

Doruk Dogan ve uyku denemeleri..

Haftasonu OZkan ve babasi ava gidince biz de oglumla yalniz kaldik ve degerlendirelim dedik. Alisveris yaptik, yemek yedik, gezdik eglendik :))

Bu arada oglusumun uyku problemi artarak devam ediyor maalesef :(

Beni de oldukca yipratiyor bu durum. Agzimin icinde kocaman bembeyaz bir aft var. Patlamaya hazir. Gozlerimin etrafinda daha cok mor halkalar var artik. Yani heryerimden yorgunluk akiyor resmen.

Oglusumun uyku problemini daha once bu yazimda anlatmistim. Fakat araya giren haftasonu tatilimiz ve daha baska seyler yine tam olarak uygulamami engellemisti. Ama bu pazartesi cok kararli olarak oglumu uyutmayi basardim.

Sabah saat 7:40'da uyandi.
8:30'da kahvalti etti.
9:00'da uykusu geldigini belli etmeye basladi: gozleri kizarmis ve elleriyle ogusturuyordu, esniyordu ve saclariyla oynuyordu.
Kucagima aldim ve ninni soyleyerek, oglum simdi artik yaticaz diyerek yatagina yatirdim.
Direnmedi, emzigi kabul etti. -Normalde almaz-
Yarim saat sonra aglamaya basladi, kucagima aldim sevdim sakinlestirdim. Gulmeye baslayinca tekrar yerine yatirdim.
Sonra oyalanma fasli ninni soyleme, yanina oturup elini tutma, aglaya baslama, sakinlestirme falan derken saat 11:20'de oglum yataginda kendi kendine yani ayagimda sallamadan uyudu. Yuppiiiii :))

Oglen uykusunu uyutamadim. Yemek yemek istemedi. SAdece meyvesini yedi. GEce mamasini da almadi. Sadece sut icti.

Aksam 18'e kadar oyalandi. Kesinlikle uyutamadim. ZOrlamadim.  Aksam yine kendi kendine uyudu yaklasik 1:35 dk surdu.

Nasil ama ?? :))

Ilk gunku basarilara cok da sevinmeyin 2.gun daha cok direnirlermis genelde. O yuzden bu basari olarak tarihe gecmesin lutfen :))

Yarindan sonra konusalim..







Canim oglum lokumum benim....Seni cok seviyorum...

7 yorum:

Deli Anne dedi ki...

oy maşallah:)

Mrsgul dedi ki...

@delianne, tesekkurler..

KIZ ANNESI dedi ki...

oyy anneannesinin canı maşallah oğluma, anneciğine de maşallah ve de aferin benim kuzuma, oğluuuum ne de güzel çıkmış saçlar büyümüüüüş, hele o bakışlar çok anlamlı, maşallah

dilek dedi ki...

Aferin güzel anneye ve yakışıklı oğluna.En çek da enneye:))

Mrsgul dedi ki...

@kiz annesi, gel gel sen buraya :))

Mrsgul dedi ki...

@dilek, uykuya alistirmak bu kadar kolaymiydi yaa bosuna eziyet cekmisim o kadar. 2 gundur deniyoruz bakalim..

New York'tan dedi ki...

sabah kahvalti sonrasi yorulduktan sonra daha rahat uyur belki gerci masallah baslamisiniz yavas yavas, benimkiler oyleydi en azindan :)