Perşembe, Eylül 15, 2011

use-ni-yo-rumm ....

Gecen gun Munis dayi geldi Hisarciga. Kiz bu ne hal dedi. Kansiz mi kaldin sen? Yarin gel fakulteye de hemoglobin saydiralim dedi. Tabii ben gidemedim. Ama yarin mutlaka gitmeyi dusunuyorum. Inanilmaz yorgun, enerjisiz ve usengec bir haldeyim. Asiri derecede useniyorum. Yani utanmasam su icmiycem, banyo yapmiycam. Bi sey planliyorum. Sonra amaaan diyorum, bosver sonra yaparim. Erteliyorum. Bi usenmedir gidiyor, hayirlara karsi. Munis dayi kansizlik yapar usenme dedi. Hastaneye gitmeye de useniyorum vallahi yalan degil..
Off biri gelse de bana ve ogluma baksa. O kadar useniyorum ki :)) Mesajim umarim ilgili kisilere ulasir :))






Bu cicekleri bahceden cekmistim 1 ay once daha yeni yukluyorum. USeniyordum :))

Fotografciya gidilip, kanvasin ustune baski yapilip mutfaga ve koridora asilacak ama ona da useniyorum.....

Off ne olucak benim bu halimm???
:))

Sevgiler..

2 yorum:

New York'tan dedi ki...

Banu'cum olabilir bende de vardi ayni seyler, ben usenemiyordum ama yaparken yoruluyordum, en kisa zamanda yaptir tahlillleri .

KIZ ANNESI dedi ki...

mesaj yerine ulaştı canımcığım, en kısa zamanda gelirim elbette. ama kendini toparla kansızlıktan olabilir bütün bunlar, biraz tedavi, biraz da gayretle tabi.bana bak, benim yerimde bir başkası olsa hastaneleri mesken edinir, yatar yatar çıkar. ama sadece ve sadece gayretimle ayakta durabiliyorum kızım.Yoksa ayaklarımın üzerine basmam ne mümküüün. hadi seni öpüyorum bi tanem.