Perşembe, Şubat 02, 2012

Fransız Kazığı ...

Bugün Kayseri'de son 10 yılın en soğuk gecelerinden biri yaşandı.
Derece -20'yi gösteriyordu.
Sabah 6:30'da kalktık. Esra'nın Londra'ya geri dönüş uçağına yetişicektik. Derece -14'ü gösteriyordu. Ben arabayı ısıtmaya ihtiyaç duymadan, çalıştırdım ve hava alanına gittim. Tam güvenlik girişinde, polisler durdurdu bizi ve arabadan dumanlar çıktığını söylediler. Kenara çekip baktık ki, kalörifer hortumu patlamış. Neyse Allah'tan tam kapıda oldu böyle bir şey ki Esra uçağına yetişebildi. Yoksa gecikebilirdi.

Ben Esra'yı çok erken göndermek istemiyordum Londra'ya ama O gitti yine de....

Sonuçta araba servise gitti, masraflı tabii ki..Servisler neden diğer tamircilere göre daha pahalıdır yani kazıktır!! anlayamıyorum...

Bir kalörifer hortumu 350 TL nasıl olur kardeşim yahu??

Araba Merso değil ki?? Alt tarafı Clio..Fransız kazığı bu olsa gerek!!!

İşçilik dese üzülmem emeğe saygım sonsuz ama basit 30 cm'lik bir hortum için çok pahalı yani kazık ötesi ...

Ben başka bir tamirci konusunda ısrar ettim eşim de aldı arabayı bakalım nerden bulucam başka bir tamirci???

3 yorum:

Deli Anne dedi ki...

geçmiş olsun.. eşim oldum olası Fransız arabasından hazzetmez, hiç sormadım neden diye ama sanırım böylesi sebeplerden..

Mrsgul dedi ki...

@delianne, tesekkürler..

New York'tan dedi ki...

Gecmisolsun Banu'cum ve cok haklisin niye bu kadar masrafli az bulundugu icin mi acaba.