Çarşamba, Şubat 22, 2012

Doruğun doğum gününün ardından...

21 Şubatta güzel oğlumun doğum gününü kutladık. Toplamda 25 kişi olduk ve gerçekten çok iyi geçti. Tüm yorgunluğumuza değdi. Perşembe de İstanbul'a gidicektik ama vazgeçtik ben kaldıramazdım bir de yolculuğu. Martın ilk haftasına erteledik.

Oğlum kendi kendine takıldı hep :)) oyunlar oynadı, etrafa gülücükler saçtı, yemek yedi, düştü, kalktı, sehpalara tırmandı...Yani hiç mi hiç huysuzluk etmedi bebeğim.

Çağırdığımız hemen hemen herkes geldi. Sağolsunlar hepsi de elleri hediyelerle dolu geldiler. Oğlumun hediye masası almadı hediyeleri..Herkese çok teşekkürler..

Yemeklerim çok beğenildi. Açık büfe şeklinde yaptık...Toplamda 12 çeşit yiyecek ve doğumgünü pastası vardır. Emeği geçen anneciğim ve babacığıma çook teşekkürler....Anneciğim yemeklerinle beni destkledin ellerin dert görmesin ömrün uzun olsun inşallah..bu arada senin de doğum günün 20 Şubattı.. Oğluşumla oynayan ve ben yemek yaparken onunla ilgilenen babacığıma da çok teşekkür ederim..

Beni telefonla arayan facebook'tan yazan tüm arkadaşlarıma da çok teşekkür ederim çok değerlisiniz..

Doğum günü ile ilgili detaylara da yer vericem ancak resimleri henüz hazırlayamadım. Umarım bugün fırsat bulursam evden yeni bir yazı hazırlıyacağım..

Hiç yorum yok: