Salı, Şubat 07, 2012

Subat ayı yoğun ay..

Bu hafta çok hızlı başladı bizim için. Aslında Şubat ayı da bir hayli hızlı başladı. Sabaha kadar Doruk'la uyumayıp, sabah yarım gözlerle güne başlayıp, oradan oraya koşturunca saatin kaç olduğunu anlayamıyorum. Sabah kahvaltımızı hazırlıyor Hanife, çayımızı içiyoruz evden bir çıkıyorum, bir ara saate bakıyorum aaa saat 4 olmuş...Ne zaman bu kadar geç oldu? Tempomuz bayağı bir yüksek...

Şubat ayının benim için ayrı bir önemi de var aslında 21'inde oğlumun ilk doğumgününü kutlayacağız. Bunun için ayrıca heyecanlıyım. Tema olarak Baby Tv'deki ''Mice the Builders'' 'ı seçtim. Oğlumun favori çizgi filmi olduğu için buna karar verdim. Oğluma anneannesi işçi fareli kostüm dikicek. Renkler sarı yeşil olduğu için ben de sarı yeşil pullu bir bolera istedim annemden...Süslemeler, menü ve diğer tüm hazırlıklar için fotoğrafları çekersem inşallah :) yayınlıyacağım. Bugünler benim için çok yoğun ve bol seyahatli de..

Öyle yoğunum ki 2 haftadır kuaföre gidicem ama hergün erteliyorum. Mutlaka birşey çıkıyor.



Hatta Vogue'u bile daha bugün alabildim. (Henüz abonelik ayarlayamadım Londra'da 2 yıllık üyeliğim hala devam ediyor) Ama sadece koleksiyonlar'a bakabildim ve ne diyeyim, Prada, Alexander Mc Queen, Hakan Yıldırım, Lanvin, Arzu Kaprol, Miu Miu ve Balenciaga'ya bayıldım.. Bir çok model tam bana göre dedirtti .. Hele Fendi ve Gucci renklerine, kesimlerine hayran kaldım. Belki günün birinde bir Gucci elbisem olur tabii Frida Giannini hala orda olur mu bilmem? Çünkü Frida'nın çizgisine hayranım...Muiccia Prada için Trend yaratmanın kraliçesi demiş Vogue kesinlikle katılıyorum. Bu ilhamı nerden alıyor, nasıl bu kadar başarılı uygulayabiliyor anlamak zor gerçekten. Hayranım kendisine ve her koleksiyonuna..

Kimbilir belki birgün :))

Hiç yorum yok: