Salı, Şubat 14, 2012

Trendances Accessories Kayseri açıldı..

Evet ilan ediyorum efendim Trendances Accessories Kayseri (Bay Şapkacı) açıldı!!
Şapkadan, bayan aksesuarına hediyelik eşyadan açık parfüme ve bayan eşarbına kadar aksesuar olarak ihtiyacımız olabilecek her şey var...

Bizim mağaza diye demiyorum ama her şey çok özenle ve en kaliteli ürünlerden seçildi.

Mağazamızdan birkaç kare..






















Hürrem Taçları..















Doğal taş Harem yüzükleri harika...
.Kayserideyseniz mutlaka uğrayın Çarşı' dayız.. Ankara, Bursa, İstanbul 5 şube, Eskişehir, İzmir, Zonguldak ve yakında Antalyadayız...

4 yorum:

dilek dedi ki...

Canım hayırlı ve bol kazançlı olsun işiniz.Tam senin işin bu .Ne güzel düşünmüşsünüz...Her şey çok güzel, cicili bicili...Orada olsamda soluk almadan şöyle her birini bizzat elimle mıncıklaya mıncıklaya incelesem:) Bilirsin ben de hiç sevmem ciciyi biciyi...Çok öpüyorum seni.

New York'tan dedi ki...

Hayirli olsun tebrik ederim, bol musteriler dilerim :)

Mrsgul dedi ki...

@dilek, ayy dilek ablacım tam senlik ciciler gelmelisin bekliyoruz kayseriye..

Mrsgul dedi ki...

@Şeyma, teşekkürler...