Salı, Nisan 03, 2012

Saten ve fisto kumaştan sabahlık dikiyorum..

Yine 1 haftadan fazla ara verdim yazmaya. Gerçekten günler çok yorucu ve kendi çapında yoğun geçiyor. Sadece dükkana geldiğimde yazı yazabiliyorum. Artık makinemle fotoğraf bile çekmeye üşeniyorum. Telefonumla foto çekiyorum. Enerjim çok düşük gerçekten herkesten özür dilerim..

Hastane için sabahlık takımı arayışım hüsranla sonuçlandı. Bulamıyorum. Ben de kumaş alıp kendim dikmeye karar verdim. Kalıbı Burda dergisi kasım 2011 pratik dikiş'ten. Aslında kimono kalıbı da kullanılabilir.

İlk'i  vizon rengi desenli saten bir kumaş. Yakasına Kayseri'de bulduğum tek çeşit güpürden geçicem. Henüz bitmedi...


Diğer sabahlık da yine aynı kalıptan beyaz lameli fisto kumaştan. Oldukça ilginç bir kumaş bakalım bitince nasıl olucak..


Yaka kenarları  kendi kumaşından temizlenilecek ve yine yakaya kendi kumaşından çiçekler yaptım onlar takılacak.

İçlerine ne yapacağıma henüz karar vermedim sanırım pijama dikicem..

*Fotolar: İnstagram'la çekildi.


Sevgiyle kalın..


Hiç yorum yok: