Salı, Nisan 10, 2012

Butikbebe.com yeni alisveris sitem..

Bugun yeni bir alisveris sitesi kesfettim. www.butikbebe.com

Gercekten cok uygun fiyatlara cok guzel bebek ve cocuk kiyafetlerine sahip olabilirsiniz. Ben daha once ingiltereden ogluma aldigim tulumlarin aynisini burdan cok daha uygun fiyatlara buldum. Simdi kizima gore siparis verdim. Kampanyanin bitmesini ve kargomun gelmesini heyacanla bekliyorum..

Ve ayrica her davet ettiginiz arkadasiniz icin 10 Tl'lik alisveris ceki de kazanabilirsiniz.
ButikBebe

Bunun icin asagidaki  linki tiklamaniz yeterli.




2 yorum:

Unknown dedi ki...

benimde favori sitem www.bumini.com
kızım için alışverişi buradan yapıyorum ama şuan yenileniyor sanırsam

Unknown dedi ki...

benimde favori sitem www.bumini.com
kızım için alışverişi buradan yapıyorum ama şuan yenileniyor sanırsam