Pazar, Nisan 08, 2012

Pazar günü ..

Güzel ve sıcak bir pazar gününden herkese merhaba :)) Radyo programı açılışı gibi oldu :))

Bugün mağazanın tasarımını yenilemek ve vitrin yapmak için İstanbul'dan gelen yetkililerle güzel bir kahvaltı yaptık Erciyes Binicilik Klübü 'nde. Ben bayılıyorum oraya. Sizi önce 2 tane Chow chow ve beyaz çok tüylü çok insancıl cinsini bilmediğim 3 tane köpek karşılıyor. Zaten her yer yemyeşil, oldukça bakımlı. 9:00'da başlıyor gün boyu devam ediyor kahvaltı. Daha çok binicilik için tasarlanmış olan mekanın en kötü yanı maalesef Serpme Kahvaltı dedikleri tabakla servis yaptıkları kahvaltıları. Kişi başı alınan 19:00 Tl'nin hakkını maalesef verememişler. Bana göre zayıftı kahvaltı. Ama mekanın ve ortamın güzelliği ve işyeri sahiplerinin yakından bizlerle ilgilenmesi hatrına tekrar tekrar gidebilirim. Zaten ilerisi için orası ile ilgili güzel planlarım var. :))

Efendim her zaman ki gibi fotoğraf makinesini evde unuttum ve masayı çekmeyi akıl edemedim ama bana güvenin mekan çok güzel Kayseri'ye yolunuz düşerse Erciyes'e çıkacak olursanız Erciyes'e 30 km kala Erciyes Binicilik Klübüne mutlaka uğrayın.








Bugün böyleydim...Artık makyaj yapamıyorum gözlerimin etrafındaki egzamalarım iyice azdılar ...

 Yüzükler  ve tüm aksesuarlar Trendances Accessories..

Ayakkabılar Bambi Trendyol'dan aldım..





Hiç yorum yok: