Pazar, Mart 25, 2012

Pencil (kalem) Hamile eteği..

Dikiş kursuna başladığımı daha önce de yazmıştım. İlk eteğimi diktim tamamladım. Kalıbı için Burda dergisi Şubat sayısına bakabilirsiniz.

Yandan büzgülü, belinde kalınca bir bel bandı olan süper rahat bir etek. Kumaş için tercihim siyah, kalın penye oldu. Etek kısmına ise yine Şubat Burda'sında olan kuş motofinden aplikeler yaptım. Dikişte profesyonel olmadığım için detayları ile anlatamayacağım maalesef ama gerçekten çok rahat ve tam bu mevsimde giyilebilecek bir etek oldu.

Fotoğrafları telefonla çektim ama en azından İnstagram kullandım.. :))


7 aylık oldum bu arada çok kocamanın :))

2 yorum:

essra dedi ki...

masallah az kalmis sayilir doguma bu arada ne guzel etek dikmissin gule gule giy:)

Mrsgul dedi ki...

@tesekkürler esra cem..