Pazar, Mart 25, 2012

En son İstanbul seyahatimizden..

En son İstanbul'a gittiğimizde Nişantaşı'nda bir otelde kaldık. O civarda dolaştık ve akşam yemekten sonra City's AVM'ye uğradık. Hafta içi olduğu için epeyce sakindi. Anadolu'dan geliyoruz ya merak da ediyoruz, inşallah 1-2 ünlü kişi görürüz dedim Özkan' a. Futbolcu Hakan Ünsal'ı gördük :)) Üstünde gri bir takım elbise ile yemek katına doğru çıkıyordu. Tv'de göründüğünden daha minyondu. Şu 5 kilo meselesi çok doğru.
Yalnız ertesi gün bir spor programında yorum yapıyordu ki üstünde yine aynı takım elbise :))

Kızıma C&A'dan çok cici kıyafetler aldım. Hem de sadece tanesi 5TL'ye. Giyeceği günleri görmek için nasıl sabırsızlanıyorum anlatamam..

Bu tayt ve kazak annemin 8 mart dünya kadınlar günü hediyesi..






İstanbul'un dünyanın ennnn güzel şehri olduğuna bir kere daha karar verdim...






Nişantaşında'ki küçük bir pastanenin tezgahı, nasıl da davetkar...




Tekrar gitmek istıyorum...

Hiç yorum yok: