Cumartesi, Ocak 05, 2013

SAHIBINDEN.COM'DA YENI VE IKINCI EL ESYA SATISINA BASLADIM

Herkese selamlar,

Sahibinden.com - İlan ve alışverişte ilk adres

Bu bir ilan duyurusudur. Bundan boyle sahibinden.com'da yeni ve ikinci el cok temiz esylarimi, elbiselerimi, cocuklarimin esyalarini satmaya basladim.

Esyalar odalardan tasmaya baslayinca artik degerlendirme vaktidir dedim ve satisa basladim.

Bayagi bir satis da yaptim.

bilginiz olsun tum urunler cok temiz kullanilmis beni bilenler biler. Kiyafetler genelde 1-2 kez kullanilmistir cogu 3'uye giyilmeden kaldirilmistir. Vallahi oyle :))

Ilgilenenler  banurose@hotmail.com elektronik posta adresinden benimle irtibata gecebilir.

Sahibinden.com'a kayit olduktan sonra favori saticilarim kismina girip favori saici arat ve kaydet seklinde beni bulabilirsiniz. Orada da 'banurose' olarak geciyor nick name'im.

Sevgiler...