Cuma, Ocak 04, 2013

iyi fikirlerim var..

Yeni yila pek bi bedbaht girdigimi bi onceki postta anlatmistim. Ama icim nedense pek kipir kipir. Aklimda bir suru guzel ve degisik fikirler var. Nerden baslasam nasil yapsam diye dusunup duruyorum.

Oncelikle internet uzerinden e-ticaret yapmayi uzun zamandir dusunuyordum. Bu sene bunu faaliyete gecirmeye karar verdim. Neler yapacagima da karar verdim ama bunlar icin biraz malzeme toparlamam lazim ve tabii mekana da ihtiyac var. Aslinda mekan malzemeden daha buyuk bi sorunmus gibi gorunse de sanirim bunu daha kolay halledicem. Zira benim sevgili esim bana bi guzellik yapip dukkanin alt katinda kucuk bi bolum ayirmayi kabul etti. O yuzden bu benim icin sorun degil :)

Sitenin ismi de cismi de kafamda hazir ancak soylemiyorum ki hemen o isimde acip fikrini caliveriyor bazi uyaniklar.

Ben sadece kucuk bir kopya vereyim ama bu sadece minik bir bolumu klasik orgucu, boyamacilardan olmayacagimi bilin.

Sevgiler..






Biliyorum cok klasik gorunuyorlar ama biraz sabredin. Bunlar baslangic her lokantanin menusunde ve her moda evinin kreasyonunda bir kac klasik olur oyle degil mi? Iste bunlar da oyleler...