Çarşamba, Mayıs 11, 2011

geri donus..kara yazi...

Selam herkese,
Geri dondum. Oglum 3 aylik oldu. Ben yazmayali oldukca uzun zaman olmus demek ki. Annem Turkiyeye dondugunden beri duzenimi oturtmaya calisiyorum ve ihmal ettim blogu. Tecrubeli anneler bilir, yeni anne olan blog yazari mutlaka kisa sureli bi ara verir. Ben de annem gidince gercekten anne oldugum icin duzenimi anca oturttum ve yazmaya basliyorum.
Aslinda cok sey var anlatilcak ama bu blog hepsni kaldirmaz.
Biraz da kuskunum. Ondan yazmiyorum. Bloga degil kendime ve yasadigim hayata kustum. Yeni yeni barisiyoruz :) Cok sey oldu gercekten. ACaba hangisinden baslasam. Hatta acaba baslasam mi anlatmaya. Himmm, yok bu blog bunlari kaldirmaz. 
Bunalimda degilim, baby blue'um falan da yok cok sukur. Ama zor zamanlardan geciyorum. Sinaniyorum sanirim. Hayat beni deniyor. Bakalim kaldirabilecekmiyim diye bayagi bi didikliyor ancak biraz zamanlamasi yanlis. Hamilelik ve dogum zamanlarinda degil de baska bi zamanda olsaydi belki daha guclu olurdum. Su an gucum pek yok. Uykusuzum zaten beni daha da kolay yipratiyor.
 Gunluk burc yorumlarima gore o kadar da gucsuz degilmisim aslinda, kendimi bu kadar hafife almamaliymisim. Ama elimde degil. Bu ulkede ki yanlizlik duygusu ilk defa beni de sardi. Ve kendimi kotu hissetmeme neden oluyor. Annemlerin tekrar gelmesi icin dua etmekten baska yapacak bir seyim yok. Haaa bir de kafaya takmamaya calisiyorum. Ozkan'a gore gerceklerin hepsi zaten benim takintilarim. Ama gercekler aslinda..Neyse...
Bu da ne simdi diyceksiniz..Ben de bilmiyorum.
Ne donus ama degil mi? Kapkara bi yazi..
Hadi bakalim hayirlisi..

4 yorum:

New York'tan dedi ki...

Hosgeldin, bilirim nasil zor bir seydir anneyi gondermek, havaalaninda ugurladiktan sonra bos eve gelip sudan cikmis baliga donmek, ben annem salini unutmus diye ne cok aglamistim :)) ama geciyor hepsi alisiyor insanoglu,simdi oglusun var , senden devamli ilgi bekleyen, sonra disari cik gez dolas, aklina getirme o dusunceleri takintilari, hem onlar tekrar gelir sen gidersin insallah.

Foto isterim oglusun buyumus halini gorelim :)

Deli Anne dedi ki...

Ben de iyi misin, diye sormya gelmiştim tam bu yazı çıktı karşıma.. Öncelikle her anne bu evrelerden geçiyor, anormal değil durumun.. Bir kaç zaman sonra taktıklarını düşünüp hayret edeceksin , nasıl bu zırvaya bunca takmışım diye.. emin ol.. dilerim tez zamanda alatırsın ve annen yanına gelir.. sevgiler:)

KIZ ANNESI dedi ki...

kara yazilardan hoslanmam, bak yanindayim yine tatlim.kadin olmak, hele anne olmak coook zordur.Ben her zaman soyle soylerim :kadinlar hem dunyanin en iyiekonomi profesorleridir, hem de anneler dunyanin en iyi sanatcilaridir. Cunku evi idare ediyorsun,esini idare ediyorsun. en onemlisi de insan yetistiriyorsun, hem de hic bilmedigi tanimadigi bir dunyaya hazirliyorsun, ona duygu veriyorsun, oya gibi isliyorsun onu.Iste bu en buyuk sanattir kizim. Sen bana benziyorsun, o nedenle sana guveniyorum. Ben insanin her zaman butun olaylari kendi iradesiyle atlatabilecegine ve halledebilecegine inaniyorum. Ben 53 yildir boyle yapiyorum.Kisilik gelisimi ile ilgili kitaplar okudum, psikologa gitmektense kitaplar sayesinde davranislarimi yonlendirdim, cunku sorunlarimi paylasacak ve cevtrende beni anlayacak kimsem yoktu.Olsa da insanlarin bir cogu ozellikle en yakinlarin meraklarindan seni dinlerler ve gelecekte ne olacagini dizi film takibeder gibi merakla beklerler.O nedenle kimseyle paylasmadim.Duygularimi gunlugumle paylastim.Bu konuda DOGAN CUCELOGLUNA tesekkur borcluyum. Onun kitaplari vr cevirileri bana ilac gibi geldi.Emekli olmadan once vakitan yardim yaptigimiz yasli bir yeyze bana " kizim senin hic mi derdin yok, ne zaman gorsem hep yuzun guluyor " demisti.Her zaman pozitif gorunmek insanin moralini yuksek tutuyor, daha saglikli dusunduruyor.Bunlar benim yontemimdi, hala da oyle. Sonucta basardim.Herkesin kendini iyi hissetmesi icin bir yontem bulmasi gerekir.Ben hicbir zaman yerdeki camuru gormedim, hep yildizlari gordum.Uyandigim hergun hayatimda yeni birgun olarak dusundum. Yagmurlu havalarda icim hic kararmadi, yagmuru da sevdim. Pencereden yagmuru seyrederken sicak bir cay ya da kahve hayal ettim. Yasadigim en zor anlarda " daha kotusu olabilirdi, buna sukur, her serde bir hayir vardir " dedim. Bu polliyanacilik degil. Hayatin gercegi ve olmasi gereken bence. Hep ben kazandim, sen biliyorsun.Sen de boyle olacaksin.Bazi olaylari parazit gibi dusun. Benim kizim gucludur ve guclu olmak zorunda. Bugune kadar hep basardin. yine oyle olacak canim, guzel yavrum benim.

Deniz dedi ki...

Merhaba, Allah bağışlasın çocuğunuzu. sağlık olsun, gün gelir tekrardan kavuşursunuz annenize..:) Allah yardımcınız olsun...
www.LensMarket.Com