Cumartesi, Mart 19, 2011

IKEA GEZMESI..

Disarida gercekten cok guzel bir hava vardi. Degerlendirmeliydik..Ikea Edmonton'a gittik bugun.

Kiyafet kombinim:
Gozlukler Ray-Ban
Mont New Look
Kupeler Dorothy Perkins
Gomlek Store 21
Jean Mother Care
Canta Primark
Ayakkabilar Hotic 2010 yaz



Ikea Spring Summer collection'ini coktan hazirlamis ve vitrinlere cikarmisti. Renkler Indian renkleri. Yani Beyaz+pembe+yesil+ mavi..









Orkideleri cok severim.. kocam da bana alir ozel gunlerimizde ama bi turlu bizim evimizde buyumezler..

Bu film seridi seklindeki cerceveyi aldim. Oglumun aylik olarak resimlerini cekip koyucam. 3 gun sonra 1 aylik olucak oglum..masallah..

Analar dert yer, yarim yarim dort yer...Diet yapmaya calisirken tatlidan da vazgecemiyorsani benim gibi yarisini goturun.. :))


Ikea'nin ne kadar kalabalik oldugunu anlayabiliyorsunuz degil mi?


Ozkan da bizi almaya geldi sonunda malum araba sayimiz 1'e dustu :))
19.03.11 Ozkan & Banu GUL..

7 yorum:

iremmiss dedi ki...

Çok şık olmuşsun sürekli gezmen lohusalık olayınıda çabuk atlatmanı sağlar. Ooooh içimizi açtın bol bol gezin.

Unknown dedi ki...

Ikea edmonton neyaaa... Edmonton benim sehriimmm

İkiz Annesi dedi ki...

Canım maşallah çok güzelsin:)
İkea ya bende bayılıyorum her aradığımı hatta aramadığımı:) rahatça bulabiliyorum:)

Mrsgul dedi ki...

@herkes;tesekkurler...

New York'tan dedi ki...

Bende gecen hafta ikeadaydim mutfak masasi icin :)

Cok sIk olmusun , masallah :)

Deli Anne dedi ki...

İkea tümümüzün sevdiceği:) kocaların da kabusu ahaha

Banu'cum maşallah çok güzelsin bunca yeni doğuma rağmen.. tü tü:)

dilek dedi ki...

Harika görünüyorsun tatlım.ıkea, ne kadar keyifle kullanıyorum oradan aldıklarımı,ne kadar işime yaıyor, hayatımı kolaylaştırıyorlar. Çok şükür ki haziranda Ankara'da da açılıyor.hepinize çok çok selamlar ve öpücükler..