Perşembe, Şubat 17, 2011

Dogum oncesi kendimi simarttim...

Ben kendimi simartmaya doymayan bir sevgi arsiziyim. Kac gundur evden cikmadik. Bugun indirimleri bi gezelim dedik annemle. Primark ve Matalan'a gittik.

Sozu fazla uzatmadan resimlere gecicem.

Once Primark cicilerimi resimledim.

Buyrun efenimmm:

Primark:

Bu ceket %70 indirimdeydi sadece £10' a aldigima inanirmisiniz.
Bu cantaya bayildim son derece trendy. Kombinasyonlarimi cekmek icin sabirsizlaniyorum.

Canta ve kemer yeni sezona ait ama yine de cok uygun fiyatlilar.


Hem cok guzel hem de cok fotojenik bir canta..


Lacivert ayakkabilar cok SIK ve bir okadar da rahatlar..



Daha once aldigim mint rengi takilarimla cok iyi kombin olucaklar.


Biraz garip cikmis ama lacivert bir leggies(tayt) sonucta :))



Boots:

Primark sonrasi Boots'ta aldik solugu. Nemlendirici kremim bitmisti. Ve 3 al 2 ode kampanyasini da gorunce dayanamadik. No 7 urunlerinin methini duymustum. Denemek istedim ve bunlari aldim.


No7 Protect & Perfect Intense Beauty Serum: Yuzume uyguladigim anda farkli oldugunu anladim  ferahlatici bir etkisi vardi. Begendim ve hic dusunmeden sepete attim.

No7 Protect & Perfect Intense Night Cream and Day cream : Gercekten yogun bir krem ve ilk cizgilere karsi gozle gorulur bir etki yarattigi soyleniyor ayrica gunese karsi 15 faktorluk koruma da sagliyor. Kokusu da cok az. Begendim..

Ve yine No7'dan rujlarimi paylasmak istiyorum. Renkleri son derece trendy.

Cekim sirasiyla yazicam:

1-Dare Devil,   2-30 raspberry truffle,   3-45 Tranquil rose




Kesinlikle yapisini cok begendim. Dudaklarim cok kuru oldugu icin kremli rujlardan kullanmam gerekiyor. Ama dagilmiycak da ayni zmanda. Ve kalicilik da onemli. Ayni zamanda renkler uzun sure parlak ve canliligini koruyor. Ben daha once niye almadim diye kizdim kendime. Tavsiye ederim.

Matalan Clearance Store:

Minik kurklu yelek %70 indirimli aldim..




Etek sadece £2 pound :)) botlar Oasis..

bayildimmm..

Aslinda yazlik siyah bir straplez play suit aldim. Ama fotograflarda iyi cikmadi ve bu koca karnimla da giymem imkansizdi. Ama mutlaka resimliycegim ilerde..

Eve gelince fark ettim ki, Matalan'daki kasiyer kurk yelegi scannerdan 2 kere gecirmis. Bir de yarin gidip onun mucadelesi verilicek. Umarim beni fazla zorlamaz.

Yorgun ama keyifli bir sekilde eve geldik annemle. Ozkan'a bu aldiklarimi hangi sirayi takip ederek gostersem acaba?

Fikri olan ?? :))

Sevgiler..

9 yorum:

dilek dedi ki...

Öncelikle hiçbirini:) Daha sonraları ''aaa bu zaten vardı''şeklinde... Yani klasik:)

Mrsgul dedi ki...

@dilek, evet ustumde gordugunde ben bunlari coktaaan almistim ama mevsimi degildi :))

iremmiss dedi ki...

hepsi çok güzel ama kırmızı çanta çok şeker. Rujlarda harikaaaaaaa.Güle güle kullan :))

dilek dedi ki...

Ama Banu, yine açık tahrik var:) Bana bu yapılmaz...Ahh ah ah hiç unutamıyorum orada yaptığımız alışverişlerin tadını..Hepsi hepsi muhteşem. Güle güle ve sağlıkla kullan hepsini.

Mrsgul dedi ki...

@dilek abla; primark'a bugun'de gidiyoruz :)) herhafta yeni birseyler geliyor. insan duramiyor ve fiyatlar da bu kadar ucuz olunca :))
@iremmiss, tesekkurler, canta kirmizi gibi cikmis evet haklisin aslinda o guzelligin rengi mercan..rujlar super..biliyorum gururluyum :))

New York'tan dedi ki...

Cok sIk hepside gule gule kullan iyi gunlerde, bence hic gosterme zaten vardi dersin :)

Mrsgul dedi ki...

@new york'tan:thanks.xx oyle yapicam

neval dedi ki...

zevkli bir alışveriş yapmışsın. hepsi çok güzel ama üstteki ceket ve pembe çanta tam benlik :)

Mrsgul dedi ki...

@neval, icimi bosalttim resmen ohhh cok rahatladim..pzar gunune surda ne kaldi ki :))