Pazar, Kasım 28, 2010

29.hafta

Bu hafta hava cok soguk. en sicak 1 derece.. birrrrrrrrrr
Bu gun haftanin son gunu ve Birmingham havaalani yogun kar yagisindan dolayi kapanmis..kar buraya dogru geliyor anlasilan..
Biz hazirliklarimiz yaptik:
1-Araba icin antifreeze alindi
2-Kopek Achilles'e kazak giydirildi
3-Kopek Achilles'in klubesi icin yalitim malzemesi alindi esim halledicek
4-John ile konusuldu ve arabanin ilk calistirildiginda ne yapilmasi gerektigi ogrenildi
5-Babaannesinin bebise ordugu hirka ve patikler goruldu ve coook begenildi
6-Kedi Carmen'e ozetle artik havanin bir kedi icin disarda gezilip, komsunun kara kedisine cilve yapilmayacak kadar soguk oldugu izah edildi..
Onun disinda haziriz.
Bu haftaya donelim. Bebegin araba koltugu geldi. Ben burda en cok tercih edilen model olarak http://www.maxi-cosi.com/gb-en/carseats/baby/cabriofix Maxi Cosi Cabriofix'i aldim. Bugunlerde Amazon.co.uk 'de indirim var. Almak isteyenlere duyurulur...
Bir de yine amazon'dan bebek kitaplari siparis ettim.
The Baby Book: Everything you need to know about your baby from birth to age two"William Sears
The No-Cry Sleep Solution: Gentle Ways to Help Your Baby Sleep Through the Night: Foreword by William Sears, M.D."M.D. William Sears
Top Tips from the Baby Whisperer: Sleep: Secrets to Getting Your Baby to Sleep through the Night" Tracy Hogg
Bu kitaplarin cok faydali olucagina inaniyorum. Siparislerim haftaya gelicek bakar ve burdan paylasirim.
Bu kitaplari da bi baska blogcu arkadastan buldum (http://hulyanintunasi.blogspot.com/2010/06/yerli-tracy-hoggu-takdimimdir.html)
Ve biz hamileler icin oldukca onemli bi konu olan catlaklar konusunda da onerilerim olucak. Ben Rilastil krem kullaniyorum http://www.eczaneada.com/urun_detay.asp?pid=7239 oldukca da memnunum su ana kadar bi catlagim olmadi. hergun sabah aksam az bi miktar karin cevreme uyguluyorum. Ingiltere de yasayanlar icin de http://www.ebaby.co.uk/rilastil-intensive-stretch-mark-cream-200ml.html sitesini oneririm. Rilastil turkiyede hala varmi bilmiyorum ama ingiltere'de ve amerika'da oldukca populer bi urun. Daha onceki is hayatimdan kalan bi kac rilastil numunesini arkadaslarima vermistim, hic catlamadiklarini soylediler. Ben de su an nerdeyse 7 aylik sayilirim. Asil bundan sonra karnimin buyuyecegini biliyorum ama benim gibi hic gobegi olmayan hatta iyi denebilecek kadar SIKI abbs'i olan biri icin bile bu ufacik hamilelik karni bayagi bi buyuk oldugu icin, catlamamayi bu kreme bagliyorum. Ilgilenenlere duyurulur...
Bu haftamiz iyi gecti. 30. haftayi simdidem iple cekiyorum. Bu demek oluyor ki sadece 9 hafta sonra bebisimizi koklayabilicegim..

Hiç yorum yok: