Perşembe, Ekim 26, 2006

tanrim is bulmak ne kadar da zormus!!!!


londradan sevgiler..

bugun butun gun is aramakla gecti gunumuz. 1.5 saat okula gidis 1.5 saat eve donusu hic anlatmak bile istemiyorum. londranin bir ucundan bir ucuna gidiyoruz kolay mi? Eger metro sistemi olmasa ve bu kadar iyi planlanmis olmasa durum tam bir felaket olurdu. Neyse biz bugunu de atlattik. Yarin beni training manager deneyecek eger begenirse orada calismaya basliycam. Deneme dediysem oyle zor ve kariyerli bir is sanilmasin: Markette kasiyerlik yapicagim :))

Bana kolay gelsin..

Fistik;
Bugun asisini oldu yine.Biraz ateslenmis bir az da kusmus ama 2. asiyi da atlatti cok sukur. Haftaya karma ve parazit asilari var o zamana kadar allah kerim.. :))
Fistikcim biliyorum ki resimde ki halinden bayagi buyudunve ben bu hallerini cok ozluyorum. Su an 5 aylik bi prenses oldun canim kedim...

Seni ozluyorum
xxx